sábado, 27 de febrero de 2010

BISCOITO DE MASCARPONE CON DOUS CHOCOLATES

Unha terrina de mascarpone na neveira que estivo nas miñas mans un montón de veces porque a pobre estorbaba, cambiou de andel, estivo arriba, abaixo, diante, detrás... Cada vez que a collía preguntábame para que a compraría, que acabaría no lixo unha vez caducada. Sempre pensaba nun delicoso biscoito, pero non podo aparecer na casa con un biscoito, eu soa non o podo comer, que será algo moito, non porque non poda con el, senón porque se arrima demasiado ós ósos. Antes de que tivera un destino fatal decidín que faría un biscoito para levarlle ós meus compis e así amenizar o recreo. Encántanos chegar á sala e atopar algo rico encima da mesa.
A presentación é algo cutre, por non dicir moito. A verdade é que non son moi meticulosa coas presentacións. Vexo por aí outros blogues con unhas postas en escena impresionantes e eu aparezo con esta cutrada. Xa sei que o comentario vai ser que o que conta é o sabor, pero a vista alimenta o blogue xa que non se pode degustar polo menos disfrutar coa vista, non é o caso.
Todo o mundo dixo que estaba moi rico, pero que van a dicir... A min gustoume, pareceume que tiña un sabor especial, pero esta é a miña opinión...







Ingredientes
1 terrina de mascarpone (250 grs). (usarase de medida)
1 brick de nata de 200 ml
2 terrinas de azucre
3 terrinas de fariña
½ medida de aceite
1 cullerada de esencia de vainilla
4 ovos
1 sobre de levadora Royal
150 grs de chocolate negro de cobertura
150 grs de chocolate branco



Preparación
- Mesturar o mascarpone e a nata co azucre, mellor cun batedor eléctrico. Engadir os ovos, mesturar. O aceite, mesturar, a esencia de vainilla. E por último a fariña coa levadura, cada medida por separado, tamizada. Cando estea ben incorporada a 1ª engadimos a 2ª e logo a 3ª.
- Derretemos o chocolate negro no micro (vixiándoo e revolvéndoo frecuentemente para que non se queime, cada 30 sg).
- Incorporamos o chocolate á masa, se non a mesturamos de todo quedan pequenos cúmulos ou riscos de chocolate que lle dan un toque moi bo.
- Partimos en anaquiños pequenos 100 grs de chocolate branco e incorporámolo á mestura anterior.
- Métese no forno a 170º uns 45 minutos, os dez últimos co ventilador. O ideal para saber se está cocido é pinchalo con unha agulla ou un coitelo e que saia seco. O dos tempos é moi relativo según o forno.
-Derrétese o resto do chocolate branco e decórase con el.








40 comentarios:

  1. que cortecito mas rico.a mi me gusta mucho el mascarpone y en los bizcochos queda delicioso..y ya con chocolate...sin palabras....

    ResponderEliminar
  2. hola mi niña dulce,,este bizcochiño tiene una pinta espectacular,nunca he hecho uno de mascarpone, me lo apunto con tu permiso,,besitos

    su

    ResponderEliminar
  3. Seguro que estaba delicioso! qué imaginación tienes. Una pregunta, no le pones sal?? es que a lo mejor se te ha olvidado comentarlo, no sé. De todas formas tiene una pinta..mmmm

    ResponderEliminar
  4. Espe, prueba con el chocolatito, ya verás
    Gracias, Su, tu ya sabes que no te hace fala pdir permiso para nada, guapa. Si pruebas, me cuentas, vale?
    Gastro-victim, no le puse sal, no suelo ponerle sal a los bizcochos. Dicen que potencia más los sabores. Yo las veces que le puse no noté ninguna diferencia. Pero la verdad es que yo no soy de encontrar matices sutiles. Casi nunca me acuerdo de poner la sal.
    Biquiños gordos

    ResponderEliminar
  5. me encanta!! me gustan todos los ingredientes, me imagino el sabor!! y la presentación es muy bonita, no seas tontorrona!!


    besos !

    ResponderEliminar
  6. HOla guapetona!
    ahora que ya sabes hacer mascarpone no hace falta tener el cacharro pululando en la nevera!:P a mi a veces tb me entran dudas de si la gente te dice que está bueno sólo por quedar bien...pero mientras a mi me guste!
    Me apunto la receta!
    besitos!

    ResponderEliminar
  7. !!Mamaiñaaaaaaaaa!!. Pedazo bizcocho María José, quita el sentido hija, y solo con verlo, si llego a poder probar un trocito quedo sin habla fijisimo (y ya sería dificil en mi eh jajajajaja).
    Delicioso, si es que se come solo cielo.

    Bicos y feliz fin de semana :)

    ResponderEliminar
  8. Hola, ¿como que non che quedou ven a decoración? a min ¡¡encantame!!,se o final as cousas mais simples son as que apreciamos mellor, de sabor con esos ingredientes ten que estar moi rico, asi que apuntada queda a receta
    graciñas por a receta, un saudo.

    ResponderEliminar
  9. Con las pechugas del otro dia y con este bizcocho ya tenemos la comida perfecta, un saludo.
    JUAN

    ResponderEliminar
  10. Hay que ver cantas tonterías podes escribir en un momento !! A presentación está estupenda, de cutre non ten nada de nada. E ese biscoito con queixo e chocolate ten unha pinta boíiisima.

    Bicos

    ResponderEliminar
  11. Levo toda a semana tendo gañas de facer un biscoito...hoxe e co tempo que temos non sei se me resistirei. Só teño que mirar se teño chocolate branco, que o demais xa sei que anda por ahí. Tiña pensado facer algo mais laborioso xa que dispuña de tempo, pero acabo antes preparando o teu biscoito.

    Que pases un bo fin de semana, por aquí estaba todo moi tranquilo, pero xa está empezando a soplar o vento.

    Bicos.

    ResponderEliminar
  12. Que maravilla de bizcocho!!! El corte se ve espectacular, y la combinación de ingredientes no puede ser mejor.
    Un besiño.

    ResponderEliminar
  13. ,... mascarpone, chocolate,.... e as duas cousas xuntas, xa nin che conto ;-)

    En canto a presentación, tes razón a veces non quedamos do todo convencidas , pero pensa que é simplemente o momento da "foto" despois o realmente importante e o sabor, textura,.. eu penso así,... a foto do corte, na que se aprecian os chocolates, matoume ;-)
    Unha cousiña,.. a ver se te sirve,.. cando un bizcoito penso que non me queda demasiado bonito para a foto, o que fago e cortalo en porcionciñas, non sei, páreceme que queda mais xeitoso así,...igual son cousas miñas!!!

    Alaaa , vaia roio que che acabo de meter,... resumindo, o bizcoito, de fábula!!!!!!!!!!!!!!1

    bo fin de semana, guapa!!!!!

    ResponderEliminar
  14. Preciosaaaaaaaaaaa como te quero!! De veras eh! Eche algo raro é como que sintes que unha persoa "pega" contigo que notas algo que che conecta e que non fai falla coñecela pra sabelo, creo que ben me entendes.
    E non che quero oir máis que si esta foto que si esta masa bo bo booooooooo pero cala xa jajaja :P As bobadas cas digan os bobos ti di as cousas con xeito, así que este biscoito lévomo todo pra merenda ;)
    Encántame co mascarpone e encima con chocolate, o que lle facía falla!! Vamos pra morrer en paz despois de comer isto!!
    Mil bicos e mil máis!! : ***

    ResponderEliminar
  15. Maeeeeeeeee si llega a tener una presentacion espectacular wapi , seguro que dejamos los dientes en el monito ,poque asin que segun tu no es na no veas lo que me ha exo saliba.
    Ademas me voy a permitir decirte que siiiiiii lo que cuenta es el sabor y creo que soy la persona adecuada para decirtelo pues yo tambien soy un desastre con las fotos y pocas veces le hacen justicia jajaa.
    Po cietoooo a ve si me llegara un caxo con el viento que aqui ya esta empezando a notarse maaaaae no se como pasaremos la noxe.
    Otra cosa mas ..que anda no tengo peligro jajaja ... me lo anoto mas que na po que no me gusta na el xocolate y no te ha quedao divinooooo .
    Bicos mil y feli finde wapa.

    ResponderEliminar
  16. Que rico Caldebarcos , o mascarpone seguro que lle deu un sabor e unha textura espectacular . Apuntamos a receita para probala , temos un amigo ao que lle vai encantar que lle fagamos algo con mascarpone e se vai con chocolate mellor que mellor .

    Bicos guapa . Delicioso .

    ResponderEliminar
  17. Hola guapa,pues a mi la presentación me ha parecido estupenda, y la tarta una delicia. Un corte espectacular.
    Un besín.

    ResponderEliminar
  18. ostras ...que cosa mas rica ...si me dejas me llevo un trocito de esos .
    Besitos

    ResponderEliminar
  19. que rico, y de chocolate, aaaagggg, que babeo.

    Besitos.

    ResponderEliminar
  20. Muchas gracias por vuestros comentarios. Me alegran el día, oyes!!!
    Biquiños e achuchóns para todos

    ResponderEliminar
  21. Tiene que resultar delicioso el marcaspone con el chocolate. Toda una tentación.

    Besos

    ResponderEliminar
  22. Una estupenda receta. Toda una tentación el chocolate y el mascarpone. Hay mil y una forma de prepararlos a cada cual más rica, como la que hoy nos enseñas.

    Besos.

    ResponderEliminar
  23. Hola guapísima este bizcocho está fantástico, una mezcla de sabores estupenda y te ha quedado superesponjoso, las fotos están muy bien se ve con nitidez.
    Besitossss guapaa

    ResponderEliminar
  24. Iba agora ben para a merenda......ten unha pinta estupenda e ten que saber todavía mellor.

    ResponderEliminar
  25. Madre mia, dice ella que la presentación no es lo suyo, pues creo que andas un poco equivocada, te ha quedado de lujo, y de rico seguro que los es, besitos.

    ResponderEliminar
  26. Me encanta el mascarpone, Mª José! Seguro que estaba delicioso. Un besito y feliz semana!

    ResponderEliminar
  27. DULCE, NO HAY DUDA... Y CON CHOCOLATE... ES UNA TENTACION... Y YO NO RESISTO A LAS TENTACIONES ASI... QUIERO PROBARLO Y SABOREARLO.
    BESOS

    ResponderEliminar
  28. Hola Maria Jose ... diosssssssss....pedazo de bizcocho mas ricooooooooo ... queso mascarpone y chocolateeeeeeeee... huuuummmm exquisitoooooo y la presentación es de las mias ... osea que no esta nada mal .... jejejee... un besito guapa

    ResponderEliminar
  29. Me comeria un trocito ahora¡¡¡ que rico¡¡¡, tomo nota de la receta para rpepararlo, gracias
    besos

    ResponderEliminar
  30. Eu tamén comería un anaco agora mesmo, que ademáis é a hora da merenda...jejeje.
    Apunto a receita.
    Bicos.

    ResponderEliminar
  31. pedazo bizcocho que nos has preparado... mascarpone y choco...ummm....mezcla irresistible...me pido un trozo.

    ResponderEliminar
  32. Miña nai tiña sempre esa presentacion para as tartas que facia o dia da festa, que antes facianse na casa e non na panaderia como agora.Eso ten unha pinta moi apetitosa,se cadra fago un para a reunion do xoves coas compis da biblioteca.Moitas gracias pola receita

    ResponderEliminar
  33. Mascarpone y chocolate, riquísimo, de verdad!
    PTNTS
    Dolça

    ResponderEliminar
  34. Pues tiene una pintaza ese corte... nunca he hecho bizcocho con mascarpone, así que es una receta estupenda!!!!

    Me encanta el blog... no había venido por aquí, así que hoy me quedo un rato!

    ResponderEliminar
  35. Gracias, gracias, gracias. Cada vez que habro el correo y veo un mensaje vuestro me gustaría que me vierais, parezco tonta. Me encanta y me hace sentir biennn.
    Biquiños de ruído

    ResponderEliminar
  36. Ups!!! QUe fallo!!! Abrir es sin "h", creo que me estoy volviendo loca. Como se me puede ir tanto la olla
    Biquiños

    ResponderEliminar
  37. Qué delicia de bizcocho y qué esponjosidad, tiene un corte estupendo, me comería un trocito par el desayuno.Un besito

    ResponderEliminar
  38. Que rico!! encántame O mascarpone!!
    Biquiñoss

    ResponderEliminar
  39. Hola MARYJOSE rico rico, non poido dicir nada mais. As rapazas fixeronme un agasallo moi fermoso, tes que vela.
    estiven de cumple, foi un dia moi agarimoso.
    Mira en AZUCAR EN RAMA
    BICOS MARYJOSE

    ResponderEliminar
  40. Alucina vecina!
    Non sei por onde empezar. Mañán mesmo póñome mans á obra. Quero probalo todo. Comezarei...uhmm... non sei..., ti que dis?

    ResponderEliminar

Cóntame que che parece

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...