viernes, 22 de abril de 2011

SNICKERDOODLES

O nome é de coidado, normalmente busco nomes sinxelos, pero con este non puiden evitar que me fixese graza, aínda que sen mirar non sei como se chaman, son unhas galletas cun rebozado de azucre e canela que unha vez que comes unha non podes parar de comer, esa sería para a min a  tradución de tan estraño nome. Intentei investigar de onde vén o nome, pero non atopei nada, só sei que son unhas galletas bastante típicas para os americanos e agora tamén sei que son adictivas.
Vinas de casualidade no blog de Sonia L´exquisit, un día deses bobos que te pos a esculcar nalgún blogue e sen dúbida o de Sonia ten para perderse esculcando, éntranche ganas de facelo todo ou de irte á súa casa a comer porque comer nesa casa debe ser unha marabilla. Ela sacounas do blogue de Bea, o blogue das galletas por excelencia. Total, que me pareceron fáciles e con posibilidades de estar boas e púxenme ao ataque, agora penso que sería mellor que non probase porque son ricas de verdade. As miñas están case como as de Sonia, pero as de Bea están máis escuriñas e máis altas, púxolles máis canela e esmagounas menos, de todos os xeitos á min encantáronme, agora terei que probar con máis canela e esmagalas menos, non me vai a quedar máis remedio...
En castellano
El nombre se las trae, normalmente busco nombres sencillos, pero  con éste no pude evitar que me hiciera gracia, aunque sin mirar no sé como se llaman, son unas galletas con rebozado de azúcar y canela que una vez que comes una no puedes parar de comer, esa sería para mi la traducción de tan extraño nombre. He intentado investigar de donde viene el nombre, pero no he encontrado nada, solo sé que son unas galletas bastante típicas para los americanos y ahora también sé que son adictivas.
Las vi de casualidad en el blog de Sonia L´exquisit, un día de esos tontos que te pones a curiosear en algún blog y sin duda el de Sonia tiene para perderse curioseando, te entran ganas de hacerlo todo o de irte a su casa a comer porque comer en esa casa debe ser una maravilla. Ella las sacó del blog de Bea, el blog de las galletas por excelencia. Vamos, que me parecieron fáciles y con posibilidades de estar buenas y me puse al ataque, ahora pienso que sería mejor que no las hubiera probado porque son ricas de verdad. Las mías están casi como las de Sonia, pero las de Bea están más oscuritas y más altas, les puso más canela y las aplastó menos, de todas formas a mi me encantaron, ahora tendré que probar con más canela y aplastarlas menos, no me va a quedar más remedio...



Ingredientes
125 grs. manteiga, a temperatura ambiente
110 grs. azucre (poñeríalle menos porque ó ir rebozadas en azucre son un pouco doces de máis)
1 cullerada de esencia de vainilla
1 ovo
250 grs. fariña
½ culleradiña de noz moscada en po (das máis pequenas, de café)
1 culleradiña (de sobremesa) de fermento químico (tipo Royal)
1 chisco de sal
Para o rebozado: Non poño cantidades porque podemos empezar por unha cucharada de azucre e unha pequena de canela e ir engadindo a medida que nos fai falta.
Canela en po (podemos pór máis ou menos en función do que queiramos que predomine). Penso que debería porlle máis, noutros blogs ven máis escuriñas, para a próxima fareino.
Azucre
En castellano
Ingredientes
125 grs. mantequilla, a temperatura ambiente
110 grs. azúcar (lepondría un poco menos porque al estar rebozadas en azúcar resultan bastante dulces)
1 cucharada de esencia de vainilla
1 huevo
250 grs. harina
½ cucharadita de nuez moscada en polvo (de las más pequeñas, de café)
1 cucharadita (de postre) de levadura química (tipo Royal)
1 pizca de sal
Para el rebozado:
No pongo cantidades porque podemos empezar por una cucharada de azúcar y una pequeña de canela e ir añadiendo a medida que nos hace falta.
Canela en polvo (podemos poner más o menos en función de lo que queramos que predomine). Pienso que debería ponerle más, en otros blogs se ven más oscuritas, para la próxima lo haré.
Azúcar


Preparación
- Acordarse de sacar a manteiga da neveira con tempo, unhas dúas ou tres horas antes.
- Tamizar a fariña co fermento, o sal e a noz moscada. Reservar.
- Bater a manteiga co azucre ata obter unha mestura esbrancuxada. Incorporar o ovo e a esencia de vainilla e bater ata que estea ben mesturado (esto fíxeno con un batedor de varillas).
- Agregar a fariña e cando estea ben mesturado, amasar a man ata ter unha bóla compacta (pero branda). É moi pegañento ao principio, pero acaba por non pegarse, é posible manipulala sen que queden restos nas mans.
- Mesturar o azucre e a canela para rebozar as bólas nesta mestura. Ao principio púxeno nun pratiño e non me resultaba moi cómodo e decidín pór a mestura nun vasiño pequeno (dos de iogur de cristal)
- Formar bólas do tamaño dunha noz e rebozarlas na mestura de azucre e canela. Introducín cada bóla no vasiño e fíxenas "bailar" dentro, así queda perfectamente rebozada. Esmagar as bólas entre as dúas palmas das mans, ou co cu dun vaso.
- Dispolas nunha bandexa forrada con papel sulfurizado lixeiramente separadas.
- Fornear a 180 graos durante 15-18 minutos (isto depende do forno). Deixar arrefriar nunha grella.


En castellano
Preparación:
- Acordarse de sacar la mantequilla de la nevera con tiempo, unas dos o tres horas antes.
- Tamizar la harina con la levadura, la sal y la nuez moscada. Reservar.
- Batir la mantequilla con el azúcar hasta obtener una mezcla blanquecina. Incorporar el huevo y la esencia de vainilla y batir hasta que esté bien mezclado (esto lo hice con un batidos de varillas).
- Agregar la harina y cuando esté bien mezclado, amasar a mano hasta tener una bola compacta (pero blanda). Es muy pegajoso al principio, pero acaba por no pegarse, es posible manipularla sin que queden restos en las manos.
- Mezclar el azúcar y la canela para rebozar las bolas en esta mezcla. Al principio lo puse en un platito y no me resultaba muy cómodo y decidí poner la mezcla en un vasito pequeño (de los de yogurt de cristal)
- Formar bolas del tamaño de una nuez y rebozarlas en la mezcla de azúcar y canela. Introduje cada bola en el vasito y la hice “bailar” dentro, así queda perfectamente rebozada. Aplastar las bolas entre las dos palmas de las manos o con el fondo de un vaso.
- Disponerlas en una bandeja forrada con papel sulfurizado y también podemos en este momento, con la palma de la mano, aplastar ligeramente las bolas.
- Hornear a 180 grados durante 15-18 minutos (esto depende del horno). Dejar enfriar en una rejilla.

Creo que é interesante velas pola parte de abaixo, esa cor dourada, caramelizada, é incrible, sobre todo na textura. Creo que es interesante verlas por la parte de abajo, ese color dorado, camelizado, es increíble, sobre todo en la textura.



lunes, 18 de abril de 2011

TORTA MOUSSE DE NUTELLA

Esta receita é moi popular na blogosfera e agora entendo o porqué. Simplemente deliciosa. Ao ser tan popular, para min é case imposible resistirme a ela, ademais tendo en conta que son a fan número un das cremas de chocolate e abelá, non podo compralas porque senón ata que lle dou fin ao bote non paro, é máis, cómoa a culleradas, non me fai falta pan nin nada.
Gustoume tando que en menos dun mes xa a preparei tres veces, acontecemento que tiña, aproveitaba para facela e gozala e así de paso comerme unhas culleradiñas extra da nutella (que vicio).
Como xa dixen, é moi popular, consultei varios blogs e en todas teñen os mesmos ingredientes. Aínda que me baseei nesas variei as cantidades dos ingredientes.
Usei un molde de 22 cm, para que quedara máis alta, ademáis sempre fago unha pequeniña nun molde de empatar, non lle dou nada a ninguén sin telo probado eu antes (e de paso póñome as botas)
En castellano
Esta receta es muy popular en la blogosfera y ahora entiendo el porqué. Simplemente deliciosa. Al ser tan popular, para mi es casi imposible resistirme a ella, además teniendo en cuenta que soy la fan número uno de las cremas de chocolate y avellana, no puedo comprarlas porque sino hasta que le doy fin al bote no paro, es más, me la como a cucharadas, no me hace falta pan ni nada.
Me ha gustado tando que en menos de un mes ya la he preparado tres veces, acontecimiento que tenía, aprovechaba para hacerla y disfrutarla y así de paso comerme unas cucharaditas extra de la nutella (que vicio).
Como ya he dicho, es muy popular, consulté varios blogs y en todas tienen los mismos ingredientes. Aunque me he basado en esas he variado las cantidades de los ingredientes.
He usado un molde de 22 cm para que quedara más alta y además siempre hago una pequeñita (con un aro de emplatar) para ver como queda, no le doy nada a los demás sin probarlo yo antes (y de paso me pongo las botas)



Ingredientes
Para a base de biscoito
2 ovos
2 culleradas de azucre
1 ½ culleradas de fariña
½ cullerada de cacao puro
Para o almíbar
200 ml de líquido (auga e viño doce ou ron, a proporción que nos guste)
3 culleradas de azucre
Para a mousse:
500 ml de nata.
3 claras de ovo.
250 gr. de nutella.
75 ml de leite.
5 follas de xelatina.

Para a cobertura:
100 gr. de nata.
150 gr. de chocolate con leite
30 gr. de manteiga.
1 folla de xelatina

Decoración
100 g de Chocolate fondant
Chocolate branco

En castellano
Ingredientes
Para la base de bizcocho
2 huevos
2 cucharadas de azúcar
1 ½ cucharadas de harina
½ cucharada de cacao puro
Para el almíbar
200 ml de líquido (agua y vino dulce o ron, la proporción que nos guste)
3 cucharadas de azúcar

Para la mousse:
500 ml de nata.
3 claras de huevo.
250 gr. de nutella.
75 ml de leche.
5 hojas de gelatina.
Para la cobertura:
100 gr. de nata.
150  gr. de chocolate con leche
30 gr. de mantequilla.
1 hoja de gelatina
Decoración
100 g de Chocolate fondant
Chocolate blanco





Elaboración
Da base de biscoito
O biscoito sempre fago o mesmo para este tipo de tortas, aínda que para esta intenteino con outro procedemento. Sempre batía por separado as xemas e as claras e decidín bater os ovos co azucre ata que aumenten o volume. Gustoume máis o resultado e de paso é máis cómodo.
- Prequentar o forno a 180º.
- Bater os ovos co azucre ata que branqueen e dupliquen o volume (axudados das barillas dun batedor é máis fácil)
- Incorporar a fariña e o cacao en forma de chuvia, tamizándoa. Con coidado e con movementos envolventes.
- Engraxar e enfariñar ou cubrir o fondo con papel de fornear, dun molde desmontable. Esta masa non estende ben, polo que debemos estendela axudándonos dunha espátula ou lingua, tamén damos uns golpiños contra algunha superficie para que quede mellor estendida por todo o fondo do molde.
- Introducir no forno prequentado a 180º, 10 minutos.
- Cando estea frío mollámolo co almíbar.
Do almíbar
- Poñemos nun cazo a quentar tódolos ingredientes durante 5 minutos.
- Remollamos a base de biscoito
Da mousse
- Montar a nata. Eu o que fago é dividir a nata en dous recipientes (250  ml en cada un) e montar por separado.
- Montar as claras.
- Pór a xelatina a remollar en auga fría durante 5 minutos. Mentres, quentar a nutella co leite ata que se mesture ben, non é necesario que ferva.
- Escorrer a xelatina e mesturala coa nutella ata que se disolva, xa retirado do lume. Incorporar ben e deixar que amorne.
- Unha vez tépedo, case frío, mestúrase coa metade da nata (por iso a divído). Incorporar o resto da nata con coidado para que non se baixe, a primeira metade da nata, ao mesturala coa nutella licuase bastante.
- Para rematar incorporar as claras, con coidado e movementos envolventes para que non se baixe a mestura.
- Introducimos nun molde desmontable onde xa temos a base de bizcocho que xa está remollado do almíbar. Sempre o coloco no prato en que quero servilo.



Cobertura
- Desfacer no micro o chocolate coa nata e a manteiga. Mírase e remóvese a intervalos de 30 segundos ata que estea totalmente desfeito. Mentres pomos a folla de xelatina a remollar en auga fría. Mesturar a xelatina escorrida coa mestura anterior.
- Deixar amornar e depositala con coidado na superficie da mousse, que xa está callada, despois dunhas 4 horas ou toda a noite.
- Meter na neveira e esperar a que adquira consistencia.
Decoración
Facía moito tempo que me apetecía facerlle este tipo de decoración a unha torta e dispúxenme a probar. Todo tendo en conta que teño pouca paciencia e son bastante patosa, por iso creo que me demorei tanto. Pero cando tes un pouco máis de tempo intentas tomarlo con calma. Fíxeno en dúas das tortas, na primeira resultou un tanto desastroso, pero serviume para saber que era o que tiña que facer para a próxima, a cal saíume perfecta.
Detallo o que fixen, máis que nada porque así me serve ao min de recordatorio (non estarían mal unhas fotiños, para a próxima).
- Derrétese o chocolate negro no micro, mírase a intervalos de 20-30 segundos para que non se queime. Unha vez derretido metémolo nunha bolsa ou nunha manga pasteleira con boquiña fina (pero eu diso non teño, así que unha bolsita e listo).
- Cortamos dúas tiras de papel de fornear un pouco máis ancho que o alto da torta, eu fágoo da medida do aro (molde) no que está colocado, entre as dúas metades ten que ser o tamaño da circunferencia da torta (se cortamos dúas tiras do ancho normal de papel, sae un pouco máis, pero recórtase o sobrante e listo).
- Imos facendo os debuxos no papel e deixamos que enfríe un pouco. Pasámolo con coidado á neveira, pero só por espazo de 2-3 minutos, non máis porque o que non queremos é que o chocolate quede totalmente duro senón romperíanos.
- Unha vez transcorrido ese tempo xa podemos pór as tiras ao redor da torta con coidado e presionado, suavemente, contra as paredes da torta, coas propias mans ímoslle dando un pouco de calor e presionando para que quede ben adherido.
- Para rematar, eu coloqueille o aro, así exerce presión e queda mellor, pero penso que isto hai que facelo con moito coidado, tanto para colocalo como para quitalo, poida que nos rompa o chocolate.
- Despois dun tempo, quitamos o aro e quitámoslle con coidado a tira de papel.
- Para a decoración superior optei por unhas varutas de chocolate branco feitas co coitelo.




En castellano
Elaboración
De la base de bizcocho
El bizcocho siempre hago el mismo para este tipo de tartas, aunque para ésta lo intenté con otro procedimiento. Siempre batía por separado las yemas y las claras y decidí batir los huevos con el azúcar hasta que aumenten el volumen. Me gustó más el resultado y de paso es más cómodo.
- Precalentar el horno a 180º.
- Batir los huevos con el azúcar hasta que blanqueen y dupliquen el volumen (ayudados de las barillas de un batidor es más fácil)
- Incorporar la harina y el cacao en forma de lluvia, tamizándolos. Con cuidado y con movimientos envolventes.
- Engrasar y enharinar o cubrir el fondo con papel de hornear, de un molde desmontable. Esta masa no extiende bien, por lo que debemos extenderla ayudándonos de una espátula o lengua, también damos unos golpes contra alguna superficie para que quede mejor extendida por todo el fondo del molde.
- Introducir en el horno precalentado a 180º, 10 minutos.  Le retiramos el papel de hornear, si lo tuviera y lo dejamos enfriar sobre una rejilla
- Cuando esté frío lo mojamos con el almíbar, ya en el plato en que vamos a servirla y con el aro, del molde, puesto.
Del almíbar
- Ponemos en uno cazo a calentar todos los ingredientes durante 5 minutos.
- Remojamos la base de bizcocho
De la mousse
- Montar la nata. Yo lo que hago es dividir la nata en dos recipientes (250 ml en cada uno) y montar por separado.
- Montar las claras.
- Poner la gelatina a remojar en agua fría durante 5 minutos. Mientras, calentar la nutella con la leche hasta que se mezcle bien, no es necesario que hierva.
- Escurrir la gelatina y mezclarla con la nutella hasta que se disuelva, ya retirado del fuego. Incorporar bien y dejar que temple.
- Una vez templado, casi frío, se mezcla con la mitad de la nata (por eso lo divido). Incorporar el resto de la nata con cuidado para que no se baje, la primera mitad de la nata, al mezclarla con la nutella se licua bastante.
- Por último incorporar las claras, con cuidado y movimientos envolventes para que no se baje la mezcla.
- Introducimos en un molde desmontable donde ya tenemos la base de bizcocho remojado con el almíbar. Siempre lo coloco en el plato en que quiero servirlo.



Cobertura
- Deshacer en el micro el chocolate con la nata y la mantequilla. Se mira y remueve a intervalos de 30 segundos hasta que esté totalmente deshecho . Mientras ponemos la hoja de gelatina a remojar en agua fría. Mezclar la gelatina escurrida con la mezcla anterior.
- Dejar templar y depositarla con cuidado en la superficie de la mousse.
- Meter en la nevera y esperar a que adquiera consistencia.
Decoración
Hacía mucho tiempo que me apetecía hacerle este tipo de decoración a una tarta y me dispuse a probar. Todo teniendo en cuenta que tengo poca paciencia y soy bastante patosa, por eso creo que me demoré tanto. Pero cuando tienes un poco más de tiempo intentas tomártelo con calma. Lo hice en dos de las tartas, en la primera resultó un tanto desastroso, pero me sirvió para saber que era lo que tenía que hacer para la próxima, la cual me salió perfecta.
Detallo lo que hice, más que nada porque así me sirve a mi de recordatorio (no estarían mal unas fotillos, para la próxima).
- Se derrite el chocolate negro en el micro, se mira a intervalos de 20-30 segundos para que no se queme. Una vez derretido lo metemos en una bolsa o en una manga pastelera con boquilla fina (pero yo de eso no tengo, así que una bolsita y listo). A la bolsa tenemos que hacerle un pequeñocortecito en una de las esquinas.
- Cortamos dos tiras de papel de hornear un poco más ancho que el alto de la tarta, yo lo hago de la medida del aro (molde) en que lo he colocado, entre las los dos mitades tiene que ser el tamaño de la circunferencia de la tarta (si cortamos dos tiras del ancho normal de papel, sale un poco más, pero se recorta lo sobrante y listo).
- Vamos haciendo los dibujos en el papel y dejamos que temple un poco. Lo pasamos con cuidado a la nevera, pero solo por espacio de 2-3 minutos, no más porque lo que no queremos es que el chocolate se quede totalmente duro sino nos rompería.
- Una vez transcurrido ese tiempo ya podemos poner las tiras alrededor de la tarta con cuidado y presionado, suavemente, contra las paredes de la tarta, con las propias manos le vamos dando un poco de calor y presionando para que quede bien adherido.
- Por último, yo le coloqué el aro, así ejerce presión y queda mejor, pero pienso que esto hay que hacerlo con mucho cuidado, tanto para colocarlo como para quitarlo, puede que se nos rompa el chocolate.
- Pasado un tiempo, retiramos el aro y quitamos el papel de hornear.
- Para la decoración superior opté por unas virutas de chocolate blanco hechas con el cuchillo.



 
domingo, 3 de abril de 2011

TORTA BAKEWELL

- Nin se che ocorra facerme nada. Non quero torta. Fai coma se non fose o día e listo. Non quero nin acordarme de que é o día, deprímeme moito cumprir anos, ademais estamos comendo moito, hai que reducir doces. Mira ben o que che digo, faime caso...
Esas foron as palabras da miña nai o día antes do seu aniversario. Aínda así paréceme que por moito que lle deprima a un o día do seu aniversario, máis deprimente ten que ser non ter e non poder disfrutar dunha torta e, así, endulzar un pouco o día, non si?
Penso que no fondo sabía que tería torta porque tampouco protestou cando lle cheguei á casa con ela.
Despois desas palabras decidín que non sería unha torta rimbombante e que sería pequena, por aquilo de reducir doces. Ademais a ela non lle gustan as tortas demasiado empalagosas, nin demasiado doces. O que si tiña claro era que sería especial e diferente. Esta desde que a vin no blogue de Nytta, Dulce algodón, tívena na cabeza, e en canto a vin pensei en meus pais, pois sabía que ía ser moito do seu agrado, a ámbolos dous lles gustan moito os doces con améndoa, eu xa non son tan partidaria deles, sorprendentemente, esta encantoume, pareceume unha auténtica delicia, nada empalagosa, nada pesada e con ese toque de acidez da framboesa, non creo que estea tan boa con outra marmelada. Tiña reservado un bote da marmelada de framboesa que fixen o ano pasado e tíñaa reservada precisamente para esta torta. O malo é que as marmeladas comerciais de frambuesa teñen as pebidas e iso resúltame desagradable (eu coeina para que non tivera). No meu afán por atopar unha marmelada comercial de frambuesa digna da torta atopeina, trátase da de frutapunto de Helios. Así, non tardarei en repetila, tamén haberá que probala con outras para poder xulgar.
Non coñecía esta torta ata que lla vin a Nytta, e parece ser que é desas tortas con historia, eu non vou contala porque se poñemos o seu nome en google xa a coñecemos e non vale a pena solta aquí todo o rollo.
Ah! esquecíame dicir que lle encantou.


En castellano
- Ni se te ocurra hacerme nada. No quiero tarta. Haz como si no fuese el día y listo. No quiero ni acordarme de que es el día, me deprime mucho cumplir años, además estamos comiendo mucho, hay que reducir dulces. Mira bien lo que te digo, hazme caso...
Esas fueron las palabras de mi madre el día antes de su cumpleaños. Aun así me parece que por mucho que le deprima a uno el día de su cumpleaños, más deprimente tiene que ser no tener y no poder disfrutar de una tarta y, así, endulzar un poco el día, no?
Pienso que en el fondo sabía que tendría tarta porque tampoco protestó cuando le llegué a  casa con ella.
Después de esas palabras decidí que no sería una tarta rimbombante y que sería pequeña, por aquello de reducir dulces. Además a ella no le gustan las tartas demasiado empalagosas, ni demasiado dulces. Lo que si tenía claro era que tenía que ser especial y diferente. Esta desde que la vi en el blog de Nytta, Dulce algodón, la tuve en la cabeza, y en cuanto la vi pensé en mis padres, pues sabía que iba a ser mucho de su agrado, a ambos les gustan mucho los dulces con almendra, yo ya no soy tan partidaria de ellos, sorprendentemente, ésta me encantó, me pareció una auténtica delicia, nada empalagosa, nada pesada y con ese toque de acidez de la frambuesa, no creo que esté tan buena con otra mermelada. Había guardado un bote de la mermelada de frambuesa que hice el año pasado y la tenía reservada justo para esta tarta. Lo malo es que las mermeladas comerciales de frambuesa tienen las pepitas y eso me resulta desagradable (yo la colé para que no tuviera). En mi afán de encontrar una mermelada comercial de frambuesa digna de la tarta la encontré, se trata de la de frutapunto de Helios. Así, no tardaré en repetirla, también habrá que probarla con otras para poder juzgar.
No conocía esta tarta hasta que se la vi la Nytta, y parece ser que es de esas tartas con historia, yo no la voy a contar porque si ponemos su nombre en google ya la conocemos y no vale la pena soltar aquí todo el rollo.
Ah! Se me olvidaba decir que le encató.




Ingredientes
Para a masa:
 250 grs. de fariña de trigo
100 grs. de manteiga
75 g de azucre
1 ovo
1 chisco de sal
Recheo

Marmelada de frambuesa caseira
125 gr. de manteiga
125 gr. de azucre
3 ovos
125 gr. de améndoas moídas
Un pouco de aroma de améndoas (como non tiña puxen esencia de vainilla, unha cullerada)
30 gr. de fariña de repostería
1 cucharadiña de impulsor (royal)
Decoración
Améndoas laminadas
Azucre

En castellano
Ingredientes
Para la masa:
250 grs. de harina de trigo
100 grs. de mantequilla
75 g de azúcar
1 huevo
1 pizca de sal
Relleno
Mermelada de frambuesa casera
125 gr de mantequilla 
125 gr. de azúcar
3 huevos
125 gr. de almendras molidas
un poco de aroma de almendras (como no tenía puse esencia de vainilla, una cucharada)
30 gr. de harina de repostería
1 cucharadita de impulsor (royal)
Decoración
Almendras laminadas
Azúcar



Elaboración
Masa
- Mesturar a fariña co azucre e o sal. Incorporar a manteiga fregando cos dedos ata que se forme unha textura areosa. Agregar o ovo e formar a masa. Envólvese en film e métese na neveira durante 30 minutos a 1 hora ( ou uns 15-20 min no conxelador, así é máis rápido)
- Unha vez un pouco endurecida a masa estírase. Eu fágoo encima dun papel de fornear e por encima o papel film, queda máis finiña e non se pega ó rodete.
- Colócase a masa, coa axuda do papel de fornear nun molde engraxado e enfariñado (no caso do molde que usei non o fixen, non fai falla é antiadherente). Pasamos o rodete polos bordos do molde e retiramos a masa sobrante, coa que sobre podemos facer unhas galletas ou cubrir unhas tarteletas máis pequenas, neste caso fixen unha grande de 24 cm e 3 pequenas de 12 (a última tartaleta tiña a masa moi fina). Picamos a masa cun garfo.
Neste punto quero facer unhas puntualizacións: A masa logo de pasarlle o rodete parece que está moi grosa no bordo, déixase así, porque se se deixa máis fina é moi difícil de despegar, só se retiran ben os restos de masa. O molde ideal é un molde baixiño, estriado e de metal e se é antiadherente mellor.
- Cubrimos a masa con papel de fornear e encima colocamos uns garavanzos (neste caso non o fixen porque estaba moi vaga e non me apetecía, non houbo ningunha diferenza, inflou un pouco, pero ó sacalo pinchei cun garfo e xa desapareceu.
- Introducimos no forno prequentado a 160º durante 10 minutos.


Crema de améndoa para o recheo (franchipán ou frangipane)
- Bater a manteiga, branda, a temperatura ambiente, co azucre ata que estea cremosa, engadila esencia de vainilla, fíxeno coa batidora.
- Logo ir engadindo os ovos un a un, de maneira que ata que non estea ben incorporado un, non se agrega o outro.
- Engadir as améndoas mesturadas coa fariña e o royal. Bater ata que estea todo mesturado e reservar.
Montaxe
- Cubrir toda a supericie da masa coa marmelada de frambuesa (ou outro sabor, aínda que creo que o punto de acidez da frambuesa dálle o punto xusto á torta), non puxen cantidades porque é un pouco a gusto, que estea cuberta toda a superficie e que non trasluza o fondo, ao redor duns 300 gr.
- Por último pór a crema frangipane ou franchipán e finalizar coas améndoas laminadas e un pouco de azucre
- Fornear en forno prequentado a 180º C ata que ao picar cunha agulla, saia limpa, arredor de media hora. Se vemos que se dora moito, poñémoslle un papel de prata por encima para que non se queime.


En castellano
Elaboración
Masa
- Mezclar la harina con el azúcar y la sal. Incorporar la mantequilla frotando con los dedos hasta que se forme una textura arenosa. Agregar el huevo y formar la masa. Se mete en la nevera durante 30 minutos a 1 hora ( o unos 15-20 min en el congelador, así es más rápido)
- Una vez un poco endurecida la masa se estira. Yo lo hago encima de un papel de hornear y por encima de la masa un film, así no se pega al rodillo y se estira mejor.
- Se coloca la masa, con la ayuda del papel de hornear en un molde engrasado y enharinado, como era un molde antiadherente no lo hice. Pasamos el rodillo por los bordes del molde y retiramos la masa sobrante, con la que sobre podemos hacer unas galletas o cubrir unas tarteletas más pequeñas, en este caso hice una de  24 cm y tres tartaletas de 12 cm (la última tartaleta tenía la masa muy fina). Pinchamos la masa con un tenedor.
En este punto quiero hacer unas puntualizaciones: La masa después de pasarle el rodillo parece que está muy gruesa en el borde, se deja así, porque si se deja más fina es muy difícil de despegar, solo se retiran bien los restos de masa. El molde ideal es un molde bajito, estriado y de metal y si es antiadherente mejor.
- Cubrimos la masa con papel de hornear y encima colocamos unos garbanzos, este paso no lo hice por pereza, aún así quedó bien, infló un poco la masa, pero al sacarla del horno la pinché con un tenedor y ya está.
- Introducimos en horno precalentado a 160º durante 10 minutos. Solo se trata de que se haga un poco.
Crema de almendra para el relleno (franchipán o frangipane)
- Batir la mantequilla, blanda, a temperatura ambiente, con el azúcar hasta que esté cremosa, añadir la esencia de vainilla, lo hice con la batidora.
- Luego ir añadiendo los huevos uno a uno, de manera que hasta que no esté bien incorporado uno, no se agrega el otro.
- Añadir las almendras mezcladas con la harina y el royal. Batir hasta que esté todo mezclado y reservar.
Montaje
- Cubrir toda la supericie de la masa con la mermelada de frambuesa (u otro sabor, aunque creo que el punto de acidez de la frambuesa le da el punto justo a la tarta), no he puesto cantidades porque es un poco a gusto, que esté cubierta toda la superficie y que no trasluzca el fondo, alrededor de unos 300 gr.
- Por último poner la crema frangipane o franchipán y finalizar con las almendras laminadas y un poco de azúcar
- Hornear en horno precalentado a 180º C hasta que al pinchar con una aguja, salga limpia, alrededor de media hora. Si vemos que se dora en exceso, la cubrimos con un papel de plata para que no se queme.


Esta torta, estou segura de que lle encanta a Puri, sobre todo por esa afición inglesa que ela ten ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...